Telefon
Service 0748.012.014
Vânzări 0748.010.633
service@ruristransilvania.ro
office@ruristransilvania.ro
Adresă
Brașov, Str. Lânii nr. 49, 500465, Cartier Bartolomeu





Întrebări frecvente (FAQ)
Aici găsești răspunsuri rapide și clare la cele mai comune întrebări despre comenzi, livrare, retur, plată și garanție. Dacă ai nevoie de ajutor suplimentar, nu ezita să ne contactezi – suntem aici pentru tine!
Pentru prevenirea eventualelor defecțiuni care pot apărea din cauza montajului și/sau exploatării necorespunzătoare, recomandăm ca punerea în funcțiune și instructajul de folosire ale produsului să fie realizate într-o unitate de service autorizată RURIS așa cum este FRAENKSYS SRL – PARTENER RURIS TRANSILVANIA. Detalii complete aici.
Durata medie de utilizare este de 10 ani, perioadă în care se asigură piese de schimb în garanție și post-garanție.
Pentru persoanele juridice, garanția oferită este de 12 luni.
Pentru persoanele fizice, garanția este de 24 de luni, condiționată de utilizarea produsului conform destinației sale și respectarea graficului de întreținere.
Acumulatorii și bateriile care echipează produsele beneficiază de o perioadă de garanție de 6 luni.
Perioada de garanție începe din momentul vânzării produsului către clientul final, dovedită prin documentele de achiziție.
Garanția este asigurată de orice unitate service autorizată de RURIS.
Clientul poate solicita reparația în garanție pe baza documentelor de achiziție.
Produsul defect va fi adus la unitatea de service autorizată RURIS și remediat în maximum 15 zile de la data recepției în unitatea service autorizată. Detalii complete aici.
Pentru a beneficia de garanție, trebuie să prezentați certificatul de garanție împreună cu documentele de achiziție (factură fiscală și/sau bon fiscal). Garanția este asigurată prin rețeaua națională de service-uri autorizate RURIS – așa cum este și FRAENKSYS SRL – PARTENER RURIS TRANSILVANIA. Detalii complete aici.
Acceptăm următoarele metode de plată:
Plata online cu cardul (Visa, Mastercard, Visa Electron, Maestro)
Plata ramburs (numerar, la livrare)
Plata prin transfer bancar (ordin de plată – OP)
Plata în rate prin cardurile partenere
Conform legislației românești în vigoare, renunțarea la cumpărare prin denunțarea unilaterală a contractului se poate face în termen de 14 zile de la primirea produsului și este aplicabilă doar consumatorilor persoane fizice care au achiziționat produsul la distanță, respectând condițiile O.U.G. 34/2014.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare în termen de 14 zile.
Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționate și este în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv, într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora. Înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14 din O.U.G. nr. 34/2014, în termen de 14 zile calendaristice, începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.
În cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator), ne rezervăm dreptul de a accepta returul produselor și constituirea contravalorii acestora ca avans marfă pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitării de retur.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Vă recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor. Detalii complete aici.